15. helmikuuta 2012

EF Crew Meeting London 2012

Heissan!

Noniin, nyt on siis lontoosta kotiuduttu! Oltiin lontoossa niin sanottu pitkä viikonloppu 10-12.2, ja hyvä reissu oli lähes kaikinpuolin. Valitettavasti olin kuitenkin koko matkan kipeä, ja luultavasti jossain 38-39 asteen kuumeessa ja ääntä ei lähtenyt koko reissun aikana juuri ollenkaan. Tutustuminen muihin jäikin sitten käsimerkkien varaan, ja toivon että musta ei toisillekkaan suomalaisille tytöille jäänyt ihan kauheaa vaikutelmaa :D
En myöskään valitettavasti ottanut koko matkan aikana kuin vaan muutaman kuvan, koska kuvasin koko matkan videolle videokameralla. Katotaan nyt saanko jossain vaiheessa nekin tänne siirrettyä, joista saa sitten parempaa kuvaa koko reissusta. 

Sitten vielä se että lähes jokaisessa ryhmäkuvassa mitä me Lontoossa otettiin porukalla niin mä oon piilossa! Olin jotenkin niissä tilanteissa aina jossain ihmisten takana, tai sit kaikki oli vaan mua pidempiä haha! :D

Laitan tähän silti muutamia yhteiskuvia, kun mullakaan omaa kuvamateriaalia ei hirveesti löydy.


Tää kuva on siis London Eye:sta ja tosiaan kuten hienosti voi erottaa niin mä olen tuolla oikeessa reunassa muiden välissä niin että vaan vähän hiuksiä ja toinen silmä näkyy... Eli yksinkertasesti parin vuoden päästä kukaa ei ees muista et mä olin koko reissulla ku mua ei missään kuvissakaan näy :D 
photo by. Sara (norwegian girl)


Tämä yllä oleva kuva on sit taas otettu sellasesta kummitus/kauhutalon tyylisesti paikasta nimeltään The London Dungeons. Niin hauska katsoa tota kuvaa nyr, miten ilosia tossa vaiheessä vielä oltiin, kun sitten miten järkyttyneitä oltiin kierroksen jälkeen... Meillä oli siellä vajaan tunnin mittainen, ehkä about 45min kestävä kierros missä kierreltiin oppaiden opastuksella ympäri sitä paikkaa. Saavuttiin aina erikoisiin huoneisiin jossa oli maskeerattuja ja n. 1800-luvun tyyliin pukeutuneita näyttelijöitä jotka kertoivat lontoon "historiasta", pääasiallisesti siis kaikista rikoksista, murhista ja muista kauheista asioista mitä siellä oli tapahtunut. Välillä oltiin mitä keuheimmissa huoneissa, ja esim kidutushuoneissa näyttelijät ottivat meistä vapaa-ehtoisen ja sitten kyseinen tyyppi äkkiä ilmestyikin sinne "ruumiina", sekä välillä  kierreltiin yksin jossain huoneessa mikä oli ainoastaan täynnä peilejä, ja kaikkea muuta hullua.. En edes oikein osaa selittää, mutta se ei todellakaan ollut mikään pikkulapsille tarkoitettu säikyttelyjuttu, vaan itse olin kirjaimellisesti kuset housussa koko sen tunnin ajan! :D Ihan kauhea paikka kerta kaikkiaan, mutta varmasti sopii kauhun ja jännityksen ystäville erinomaisesti.


Ja sitten viimeinen kuva lontoon toimistolta! Tässäkin kuvassa oon jälleen kerran piilossa vasemmassa nurkassa. :D Saatiin tosiaan tuosta tapaamisesti paljon ns. "EF krääsää", esim tollaset EF Crew hupparit & laukut. Sitten kaiken huipuksi vielä todistukset et ollaan osallistuttu EF VIP Crew meetingiin ! 

Voin sitten varmasti myöhemmin tehdä vielä tarkemman postauksen, että mitä kaikkea tehtiin ja suunniteltiin, sekä ylipäätään kertoa yksityiskohtaisemmin koko viikonlopusta! :)

laterr!

4 kommenttia:

  1. miten sä voit päästä kokoajan matkustelemaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tosiaankaa pääse koko ajan matkustelemaan :D Tähän Lontoon reissuunki mä tein ihan sikana töitä ja keräsin noita Crew - pisteitä että pääsin. Nyt en pääse matkustaa yhtää mihinkää ulkomaille varmaa vuoteen :(

      Poista
  2. onks noilla lontoon reissuilla käyty niis harry potter kuvauspaikois tai kaupois ? (: terveisin 13 v tyttö joka haluis efs kautta mennä sinne (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis englannin kielimatkoilla junioreille kyllä mun mielestä on ainakin mahdollisuus mennä harry potterin kuvauspaikoille.:) Ja sitten kyllä siellä shoppaillaan ja kaudaan kaupoissa todellakin! Tää reissu millä itse olin Lontoossa, ei ollut kielimatka, vaan nuorien jotka ovat käyneet kielimatkalla eli EF-crewiläisten viikonlopun mittainen tapaaminen lontoossa, joten ei todellakaan keretty tehdä mitään ihmeellisiä juttuja.

      Poista