21. elokuuta 2012

I'm still beaming

Mooooi!

Oon vieläkin elossa vaikka sitä ei varmaa uskoiskaan :D Vähään aikaan ei oo minkäänlaista postausta näkynyt, mutta tästä ei oo suunta kuin ylöspäin ! :)

Nyt mulla ois sitten jotain ihan kiinnostavaakin kerrottavaa teille! Nimittäin uusi EF:n esite ilmestyi juuri pari päivää sitten, ja varmasti monet teistä onkin jo saanut kotiinsa sellaisen. Mikäli ei ole, ja kiinnostaa, niin klikkaa tästä, niin saat tilattua esitteen suoraan kotiisi!

Uudessa esitteessä, kuten vanhassakin, on kerrottu kaikista kohteista erikseen, majoitus vaihtoehdoista, lisäaktiviteeteistä & kaikesta asiaan liittyvästä! Omasta mielestäni tän vuoden esite onkin jopa enemmän kiinnostavamman ja houkuttelevamman oloinen kuin viime vuoden esite. 

Kaikki kohteet + lisää tietoa kohteistä löydät  täältä.

Saatatte muuten jotkut muistaa kun kerroin että olin viime Helmikuussa Lontoossa kansainvälisessä EF Crew meetingissä! (lue siitä postaus täältä) Siellä oli mahdollisuus haastatteluun, ja meidän haastatteluja käytettiin sitten tämän vuoden esitteeseen. Mekin ilmottauduttiin Neean kanssa siihen, mutta jostain syystä meidät unohdettiin loppujen lopuksi kokonaan.. :D

Yksi meidän suomiporukan suomalaisista tytöistä, joka näkyy tuossa oikeessa alareunassa on Stina, joka myös pitää blogi. Stina on lähdössä kohta vaihtoon espanjaan, joten jos matkailu kiinnostaa niin menkää ihmeessä seuraamaan!


Saatiin silloin Lontoosta tosi paljon kaikkia EF'n oheistuotteija ja yksi niistä onkin just tämä EF Crew huppari. Käytän tätä ihan arkisinkin, joten oon oikeestaan välillä kävelevä EF - mainos kun jaan flyereita ja tapetoin koko koulun täyteen EF julisteita :D

 Ette varmaan voi uskoo mut mulla meni yli tunti tän postauksen tekemisessä. vaikka tää onkin aika lyhyeksi tää jäikin. Haha Later ja hyvää syksyä kaikille ! :)

6 kommenttia:

  1. mistä sait ton hupparin ? ::) mäki oon crew ja omg mä haluun ton !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain ton kun olin helmikuussa kansainvälisessä crew meetingissä lontoossa, ja kaikki siellä sai tollaset. Mut sun kantsii kysyy EF:ltä sitä mutta en oo kyllä varma saako niitä sit ilmaseks.. :D

      Poista
  2. Ihanan erilainen blogi ja just matkustelusta! :)

    http://takeofmoment.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww kiitti tosi paljo :) & sullaki on tosi kiva blogi !

      Poista
  3. paljoko noin maksa kielimatka lontooseen (: ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se maksaa n. 2145-2940€ välillä :) Voit tilata EF:n esitteen täältä -> http://my.ef.com/Anskuuu ! Esitteestä löydät enemmän tietoa Lontoon kielimatkoista.

      Poista